Продължавам сагата за новата кола на старо. Вече е и с нови съединител от 166, ангренажен комплект, пистов ремък, водна помпа и термостат. Препоръчвам този по здрав съединител. Усеща се, че вече цялата тяга отива в колелетата и понамаля потръпването при потегляне.
Решен е и въпроса с ербека . Няма страничен ербек, просто не е бил затапен със съпротивление както трябва и затова е премигвал. Няма да ви кажа обаче кой и за колко ми прави този ремонт
Но приказката продължава. Хванахме кой включва VDC -то от време на време - сензора във волана и за капак дебитомера пак направи проблем . Този път ще го сменя, явно номера с почистването/раздвижването е само временно решение.
Решен е и въпроса с ербека . Няма страничен ербек, просто не е бил затапен със съпротивление както трябва и затова е премигвал. Няма да ви кажа обаче кой и за колко ми прави този ремонт

Но приказката продължава. Хванахме кой включва VDC -то от време на време - сензора във волана и за капак дебитомера пак направи проблем . Този път ще го сменя, явно номера с почистването/раздвижването е само временно решение.
Comment